8 ترفند که متخصصان پوست به شما رایگان یاد نمیدهند!!

8 ترفند که متخصصان پوست به شما رایگان یاد نمیدهند!!
ما هر روزه به متخصص پوست مراجعه کرده و جراحی های زیبایی انجام میدهیم اما برای جوان ماندن می توانیم از ترفندهای ساده ای استفاده کنیم که یک متخصص پوست می گوید.
 ما هر روزه به متخصص پوست مراجعه کرده و جراحی های زیبایی انجام میدهیم اما برای جوان ماندن می توانیم از ترفندهای ساده ای استفاده کنیم که یک متخصص پوست می گوید :

به پشت خود بخوابید
خوابیدن به پهلو یا شکم روی صورت شما شیار ایجاد میکند، راه آسان برای کم کردن چین و چروکهای صورت این است که به پشت بخوابید، شاید خروپف کنید اما باعث میشود سنتان کمتر از چیزی که هست به نظر برسد.

بیش از حد به باشگاه نروید
ساعتهایی را که روی تردمیل ورزش میکنید شما را سلامت نگه میدارد اما روی جوانیتان تاثیری ندارد. افراد لاغر و با عضله بخصوص کسانی که بالای ۴۰ سال سن دارند نسبت به کسانی که بدنشان فرم ورزشی ندارد پیرتر به نظر میرسند زیرا که زیر پوست خود چربی کمتری دارند.

وقتی پشت فرمان هستید مراقب صدمات ناشی از نور خورشید باشید
اکثر افرادی که صدمات ناشی از خورشید را بیشتر در سمت چپ صورت خود دارند به این دلیل است که زیاد رانندگی میکنند، برای جلوگیری از این آسیبها میتوانید پنجره های ماشین را دودی کنید یا فقط مطمئن شوید حتما از کرمهای ضدآفتاب استفاده میکنید.

محصولات زیبایی را زود به زود عوض نکنید.
بیشتر مردم از تاثیرات محصولات زیبایی خیلی زود ناامید میشوند .اما بهتر است بدانید ۲۱ روز زمان میبرد تا سلولهای جدید پوست ساخته شود . پس اگر کرم ضد پیری استفاده میکنید ۴ هفته زمان بدهید تا تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

شاید به جای کشیدن پوست فقط به وکس نیاز دارید
 بیماری بود که میخواست ابروهایش را بالا بکشد چون فکر میکردهمیشه بداخلاق و اخمو به نظر میرسد. به جای اینکار بهتر است تا ابروها را بردارد. فقط ۱۵ دقیقه طول کشیده و ظاهرش فوق العاده تر خواهد شد و کلی پول صرفه جویی می شود .

کرم ضدآفتاب
میخواهید از مطب دور بمانید؟ از کرمهای ضد افتابی که زینک و دی اکسید تیتانیوم دارند استفاده کنید، بیرون عینک آفتابی بزنید، و با چشمان نیمه باز نگاه نکنید یا چشماتون رو چپ نکنید.

یک کرم خوب و موثر میتواند شما را از تیغ جراحی در امان نگه دارد.
مطمئنا من میتوانم پلک شما را بالا ببرم، اما بیمارهایی رو دیدم که با یک کرم لیفتینگ یا سفت کننده پلک نتیجه ی مشابه ای گرفته اند. نتایج حاصله از این کرم ها موقتیه اما آنها چروکها و پف کردگی دور چشم را کاهش میدهند.

صورتتان را آرام کنید
اگر شما مدام اخم کنید یا یک صورت عصبانی بسازید، چین و چروکهایی بین چشمانتان پدیدار خواهد شد، و نهایتا صورتتان برای همیشه در همین حالت باقی خواهد ماند.

  • منبع: ممتاز نیوز
  • تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 - 12:40
  • نویسنده: Arash
  • صفحه: مقالات
بازخوردها
    ارسال نظر