چند نسخه برای چاق شدن

چند نسخه برای چاق شدن
لاغری بدن به چند علت عمده مانند ضعف بدن، کیفیت پایین و کم بودن خون در بدن و خشکی مزاج افراد است.

چند نسخه برای چاق شدن

لاغری بدن به چند علت عمده مانند ضعف بدن، کیفیت پایین و کم بودن خون در بدن و خشکی مزاج افراد است.

 عدم کیفیت خون در بدن موجب کاهش عضله و گوشت در بدن می‌شود، گفت: افرادی که لاغر هستند، با آب‌های گرم و معدنی استحمام کنند چرا که آب گرم معتدل مواد ضروری را به سمت عضلات پیش می‌برد همچنین روغن مالی با روغن‌هایی که دارای طبیعتی مرطوب دارند مانند بنفشه بعد از استحمام می‌تواند موجب چاق شدن افراد لاغر شود.

  ورزش سخت بدن را لاغر و ورزش ملایم و نرم صبحگاهی بدن را چاق‌ می‌کند و مصرف غذا بعد از این ورزش موجب می‌شود غذا به سمت بافت‌های بدن جذب شود.

 مصرف عسل بعد از غذا به چاق شدن افراد کمک می‌کند. استحمام با آب خیلی گرم بدن را تحلیل برده و لاغر می‌کند ولی استحمام با آب نیم گرم بدن را چاق می‌کند البته استشمام بوهای خوش موجب از بین رفتن ضعف بدن می‌شود(بوی خوش موجب تقویت قلب شده در نتیجه خون خوب در بدن به جریان می‌افتد و ضعف بدن از بین می‌رود).

  مصرف برخی موادغذایی موجب چاق شدن ایده‌آل افراد می‌شود و مصرف آبگوشت، حلوا با آرد گندم یا برنج و بادام، شیر برنج، شیر بادام، کله پاچه، انواع حلیم ها در صورت داشتن معده خوب و هضم مناسب می‌تواند در چاق شدن مناسب افراد لاغر مفید باشد.

 مصرف شیر برنج به عنوان وعده صبحانه نه تنها برای چاق شدن مفید است بلکه به تقویت بدن نیز کمک می‌کند ، مصرف شیر برنج به عنوان وعده صبحانه موجب تولید خون با کیفیت در بدن می‌شود.

  افراد لاغر اگر به مدت ۲ ماه از انجیر خیسانده در عرق انیسون به صورت ناشتا استفاده کنند، چاق می‌شوند چرا که انجیر و انیسون مجاری جذب غذا را بازکرده و موجب تقویت بدن می‌شود؛ ۱۰ عدد انجیر براای افراد بزرگسال و ۵ عدد انجیر برای کودکان کافی است.

  مصرفٰ کنجد با شکر، گوشت بلدرچین، کبک، کاهو، برنج و نان و غذاهایی که موجب افزایش غلظت و رطوبت در بدن می‌شود همچنین مصرف انار شیرین بعد از برای چاق شدن افراد مناسب است.

  اگر ميل داريد كه چاق شويد پرهيز كنيد از خوردن:

ترشىیجات، سركه، هندوانه، گيلاس، پرتقال ترش، ليموترش، آب‏غوره، هلو، آلو، آلوچه، لواشك‏ها، كاهو، پياز و مصرف دخانيات، همچنين پرهيز كنيد از پياده‏روى‏ها يا دويدن يا ورزش‏هاى طولانى و سنگين، كارهاى سخت و سنگين و اعمالى كه باعث عرق‏ريزى فراوان مى‏شوند، ماندن در مكان‏هاى بسيار گرم، بى‏خوابى شب و فعاليت‏هاى جنسى و بالا رفتن از كوه و تپه و پله همچنين گريه و غم و غصه و ناراحتى و عصبانيت.

 از خوراكی ‏هايى كه چاق‏ كننده هستند زياد استفاده كنيد، مانند: گوشت، كباب، نان با كره و عسل، نان با پنير و مرزه، نان با پنير و خرما، نان با كره و خرما، كته‏ى برنج با پرتقال شيرين، شير گاو با عسل، شير گاوميش، شير خر با شكر، گوشت شتر يا كوهان شتر، نان قندى، شيرينى‏هاى قنادى، چربى‏جات، روغن‏هاى مايع، تخم‏مرغ، زرده‏ى تخم‏مرغ خام مخلوط با شير و عسل، انگور زرد و رسيده، موز، توت خشك، انجير خشك، سنجد، ذرت، كشمش، چغندر لبويى، كلم، هويج يا آب هويج، خربزه، پسته، فندق، بادام، گردو، قند، عسل، خرما، نخود يا نخودچى، كنجد، يونجه يا تخم يونجه يا عرق يونجه و مرباى بادام. همچنين استشمام بوى خوش و پوشيدن لباس‏ها و كفش راحت نيز مفيد است.

ضمنا مى‏توانيد 40 روز، همه روزه صبح‏ها قبل از صبحانه انجير و انيسون را درهم بكوبيد و بخوريد.

* قبل از هر غذا نيم ليوان عرق يونجه ميل كنيد.

* سه روز پى‏درپى دارچين را با زرده‏ى تخم‏مرغ مخلوط كنيد و بخوريد.

* پسته‏ى وحشى و بادام را بكوبيد و با شكر ساييده شده يا خاك قند مخلوط كرده و بعد از غذا يك قاشق ميل كنيد.

* مغز بادام، مغز فندق، مغز پسته و مغز گردو را نرم بكوبيد، بعد با قند ساييده شده مخلوط كنيد و هر روز عصر مقدارى از آن را با سرشير مخلوط كرده و با نان بخوريد و پس از هر غذاى روزانه به جاى چاى تخم كرفس را دم كنيد و بنوشيد.

* هر روز صبح به جاى صبحانه كشمش يا خرما يا انجير خشك يا توت خشك يا انگور زرد و رسيده بخوريد و اگر بازهم ميل به خوردن غذا داريد نان با پنير و مرزه يا نان با پنير و خرما يا نان با كره و عسل بخوريد و ظهر كته‏ى برنج با ماست يا با پرتقال شيرين بخوريد و روى آن مغز گردو يا يك نوع ميوه ميل كنيد و در طول روز نيز چند مرتبه آب انگور بنوشيد.

* قدومه‏ى شيرازى، مغز حب المحلب، دارچين، قرفه، زعفران، شقاقل، تخم خشخاش، زنجبيل، بوزيدان، جوزبويا، برنج، سياهدانه، كتيرا و نشاسته، همه را نرم بساييد، بعد مغز پسته، مغز فندق، مغز بادام، مغز گردو و كنجد را نيز جداگانه نرم بكوبيد، بعد همه را با پودر نارگيل و شير عسل مخلوط كرده و بعد از هر غذاى روزانه يك يا دو قاشق ميل كنيد.

* گندم بوداده، برنج، شكر و تخم خشخاش از هر كدام 100 گرم را نرم بساييد، بعد شاهدانه، مغز بادام، مغز پسته، مغز فندق و مغز گردو از هركدام 100 گرم را نرم بكوبيد، بعد 500 گرم نبات را نيز جداگانه كوبيده، سپس همه را مخلوط كرده و بعد از هر غذاى روزانه يك قاشق غذاخورى از آن را بخوريد و در طول روز از غذاهاى شيرين و چاق‏كننده استفاده كنيد.

بازخوردها
    ارسال نظر