برطرف کردن چروک دور چشم

برطرف کردن چروک دور چشم
چشم‌هاي ما يکي از اعضاي مهم و حياتي بدنمان هستند که با گذر زمان، هم خودشان ضعيف مي‌شوند، هم پوست اطرفشان دچار چروک مي‌شود.
چروک چشم‌ را برطرف کنيد
چشم‌هاي ما يکي از اعضاي مهم و حياتي بدنمان هستند که با گذر زمان، هم خودشان ضعيف مي‌شوند، هم پوست اطرفشان دچار چروک مي‌شود. هرچند نمي‌توانيم جلوي ايجاد چروک‌ها را بگيريم اما مي‌توانيم کنترلشان کنيم...

کرم‌هاي دور چشم براي پيشگيري از بيشتر شدن اين چروک‌ها در بازار وجود دارد. رعايت توصيه‌هاي زير به پيشگيري از تشکيل چروک چشم‌ها و کاهش سرعت تشکيل آنها کمک مي‌کند.

1) بيشتر مردم تصور مي‌کنند استفاده از کرم‌هاي دور چشم مختص خانم‌هاست اما اين تصور اشتباهي است. تمام متخصصان پوست و زيبايي استفاده از اين کرم‌‌ها را براي هر دو گروه لازم مي‌دانند و خوشبختانه محصولات مخصوص خانم‌ها و آقايان هم جداگانه در بازار موجود است. آبرسان‌ها و کلا کرم‌هاي مرطوب‌کننده، مي‌توانند مکمل‌هاي مناسبي براي کرم‌هاي دور چشم باشند و با استفاده مداوم از آنها مي‌توانيد شاهد تاثير بيشتري در صورتتان باشيد.

2) هنگام استفاده از کرم‌هاي دور چشم پوست صورتتان بايد تميز و بدون چربي باشد. براي زدن اين کرم، از انگشت‌هايتان کمک بگيريد. از گوشه‌اي‌ترين قسمت زير چشم (از انتهاي ابرو) شروع کنيد و به داخل بياييد.

3) زياد کرم نزنيد و سعي کنيد حرکت دستتان ضربه‌اي و خيلي آرام باشد. بهتر است چشم‌هايتان را هنگام کرم‌‌زدن ببنديد زيرا اگر کرم‌ داخل چشم‌هايتان برود، بي‌ترديد به‌دليل وجود مواد خاص واکنش نشان مي‌دهد.

4) هر شب صورتتان را با آب سرد بشوييد. آب سرد مثل يک کمپرس روي پوست صورت عمل مي‌کند.

5) هميشه از عينک آفتابي استفاده کنيد حتي در فصل زمستان چون نور باعث مي‌شود ناخودآگاه چشم‌هايتان را جمع و به ايجاد چروک‌هاي زودرس کمک کنيد. 

6) اگر به هر دليلي از کرم دور چشم استفاده نمي‌کنيد، هر روز به پوستتان مرطوب‌کننده بزنيد.

7) اگر ساعت‌ها پشت رايانه‌تان مشغول کار هستيد، سعي کنيد بعد از هريک ساعت، 2 تا 3 دقيقه به چشم‌هايتان استراحت دهيد. اگر از عينک استفاده مي‌کنيد، آن را کنار بگذاريد و براي لحظه‌اي چشم‌هايتان را ببنديد. نگاه طولاني‌مدت به صفحه نمايشگر رايانه نيز باعث مي‌شود چشم‌هايتان را جمع کنيد.

8) دماي اتاق خوابتان را تنظيم کنيد. تحقيقات نشان داده هواي خشک به مرور زمان در ايجاد چين و چروک نقش موثري دارد.

9) ميوه‌ها و سبزي‌هاي حاوي ويتامين C دچارشدن به چروک دور چشم را به تاخير مي‌اندازند.
 
بازخوردها
    ارسال نظر